Harjoitukset

Nuorisovalmennusryhmä

Yleisurheiluharjoituksiin hyväksytään mukaan niin kilpaurheilua harrastavat kuin ne, jotka haluavat liikkua ja nauttia yleisurheilusta ilman numerolappua. Uudet yleisurheilun harrastajat ovat tervetulleita!

Maaningan Mahdin kesän 2023 yleisurheiluharjoitukset 8-15 vuotiaille alkavat 30.5.2023 klo 18.00 Maaningan urheilukentällä. Ilmoittautuminen paikan päällä.

Harjoitukset ovat kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin klo 18.00 - 19.30

Maksut:

Kesäharjoittelukauden osallistumismaksu on 60€ Maaningan Mahdin yleisurheilujaoston tilille FI58 5254 0740 0337 84. Viestikenttään Yleisurheiluharjoitukset/ lapsen nimi (lasten nimet). Lapsi voi kokeilla kaksi kertaa yleisurheiluharjoituksia maksutta, jonka jälkeen harrastus katsotaan alkaneeksi.

Mikäli kesäharjoitukset joudutaan keskeyttämään, otetaan pitämättä jääneet harjoituskerrat huomioon toimintamaksussa jatkossa.

Mahdin yleisurheiluharjoituksiin osallistuminen edellyttää Mahdin jäseneksi liittymistä. Mahdin jäsenmaksu on 10 € hlö/ vuosi ja perhemaksu 20 € (kaikki perheenjäsenet liittyvät jäseneksi samalla kertaa). Mahdin jäseneksi liittyminen: vapaamuotoinen jäsenhakemus, jossa nimesi (tai perheenjäsenten nimet) ja yhteystietosi, sähköpostilla seuran rahastonhoitajalle: tuula.lappalainen@tililappi.fi, Saat postissa seuran jäsenmaksu pankkisiirron.

Vastuuohjaajat: Nea Savolainen,Tilly Tanninen ja Iida Valta

Lisätietoja: Annakaisa Rissanen (annakaisa.rissanen@gmail.com)