Tule yleisurheiluharjoituksiin, alkaa 31.5. !

17.5.2022

Tule Yleisurheiluharjoituksiin!

Yleisurheilun säännöllisissä ja suunnitelluissa treeneissä hypätään, heitetään ja juostaan hymyssä suin.
Yleisurheilun säännöllisissä ja suunnitelluissa treeneissä opitaan monipuolisia liikunnan
perustaitoja. Kesän aikana käydään läpi miltei koko yleisurheilun lajikirjo ja kehitetään
monipuolisesti yleisurheilussa tarvittavia ominaisuuksia ja taitoja.
Harkkoihin hyväksytään mukaan niin kilpaurheilua harrastavat kuin ne, jotka haluavat liikkua ja nauttia yleisurheilusta ilman numerolappua.

Uudet yleisurheilukoululaiset ovat tervetulleita!

Maaningan Mahdin kesän 2022 yleisurheiluharjoitukset yli 8-vuotiaille alkaa ti 31.5.2022 klo 18.00 Maaningan urheilukentällä, ilmoittautuminen paikan päällä tai Mahdin nettisivuilla.
Harjoitukset ovat kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin klo 18.00-19.30.

Maksut:
- Kesäharjoittelukauden osallistumismaksu on 60 € Maaningan Mahdin yleisurheilujaoston
tilille FI58 5254 0740 0337 84. Viestikenttään Yleisurheiluharjoitukset/ lapsen nimi (lasten
nimet). Lapsi voi kokeilla kaksi kertaa yleisurheiluharjoituksia maksutta, jonka jälkeen
harrastus katsotaan alkaneeksi.
- Mahdin yleisurheilu harjoituksiin osallistuville suositellaan Mahdin jäseneksi liittymistä.
Mahdin jäsenmaksu on 10 € hlö/ vuosi ja perhemaksu 20 € (kaikki perheenjäsenet liittyvät
jäseneksi samalla kertaa).

Mahdin jäseneksi liittyminen: vapaamuotoinen jäsenhakemus, jossa nimesi (tai perheenjäsenten nimet) ja yhteystietosi, sähköpostilla seuran rahastonhoitajalle: tuula.lappalainen@tililappi.fi, Saat postissa seuran jäsenmaksu pankkisiirron.

Vastuuohjaajat: Heidi Savolainen ja Annakaisa Rissanen
Ohjaajat: Nea Savolainen,Iida Valta ja Trever Oyolo