Anna äänesi Maaningan Mahdille ! Äänestysaika 20.5-14.6.2020

4.6.2020

Kannustajilla tuetaan lasten ja nuorten harrastamisen parissa työskenteleviä seuroja ja yhdistyksiä. Äänestysaika on 20.5.-14.6.2020.

Osuuskauppa PeeÄssällä on käytössä Kannustajat-ohjelma, jonka kautta osuuskaupan sponsorointituki ohjataan paikallisille yhdistyksille. Kannustajilla tuetaan lasten ja nuorten harrastamisen parissa työskenteleviä seuroja ja yhdistyksiä. Ohjelman avulla myös asiakasomistajat voivat vaikuttaa osuuskaupan tukitoimintaan.

Seurojen saama tukisumma määräytyy äänestyksen perusteella. PeeÄssän pääjäsenet voivat antaa äänensä suosikkiseuralleen Omalla S-kanavalla tai asiakasomistajapisteessä. Yhteensä 15 000 euron tukisumma jaetaan Kannustajissa mukana olevien seurojen/yhdistysten saaman äänimäärän perusteella.

Kannustajiin valitut seurat/yhteisöt ovat:

• Kuopion Lasten Sirkus ry
    • Leppävirran Viri ry
    • Maaningan Mahti ry, yleisurheilujaosto
    • Puijon Pesis Ry, Kuopio
    • Savon Diginatiivit ry, Kuopio
    • Siilinjärven EsaB r.y.
    • Siilinjärven Ponnistus / yleisurheilujaosto
    • Varkauden Tarmo Taitoluistelujaosto

Kuinka voin kannustaa suosikkiseuraani ja ryhtyä Kannustajaksi?

Kannustajat -ohjelma antaa asiakasomistajille mahdollisuuden vaikuttaa osuuskaupan tuen jakautumiseen seurojen/yhdistysten kesken. Kannustajaksi voi ilmoittautua PeeÄssän asiakasomistajatalouden pääjäsen Omalla S-kanavalla tai asiakaspalvelupisteessä. Kaikilla pääjäsenillä on käytössään yksi ääni.

TOIMI NÄIN:

Mene osoitteeseen peeassa.fi

Kirjaudu Omalle S-kanavalle sivun oikeasta ylänurkasta ”Kirjaudu” -valikosta. Ensimmäisellä kerralla kirjautuessasi tarvitset pankkitunnukset, joiden avulla rekisteröidyt Oman S-kanavan käyttäjäksi.

Kirjautumisen jälkeen sinulle avautuu vihreä yläpalkki, josta valitsemalla ”Osallistu ja vaikuta” sekä alempaa ”liity Kannustajaksi”, löydät seurat, joille voit antaa äänesi. (Aukeaa ainoastaan talouden pääjäsenelle) valitse haluamasi seura, päivitä samalla myös yhteystietosi. Muista vielä painaa päivitä tiedot painiketta. KIITOS ÄÄNESTÄSI!